Ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min ordre?

Ordrer behandles inden for 1 til 3 hverdage (mandag til fredag). Bemærk, at der ikke behandles ordrer i weekender eller på helligdage.

Når din ordre er behandlet, tager levering 5 til 12 hverdage til din adresse.

Hvad skal jeg gøre, hvis min ordre er forsinket?

Hvis din ordre ikke er ankommet inden den forventede dato, bedes du kontakte os med dit ordrenummer, så vi kan hjælpe med at løse problemet.

Hvorfor viser mit sporingsnummer ingen information?

Sporingsoplysninger bliver tilgængelige, når pakken håndteres af transportøren. Der kan dog være en lille forsinkelse i opdateringen af sporingsdata. Vi anbefaler, at du tjekker igen efter et par timer.

Hvordan kan jeg bytte eller returnere min ordre?

For at returnere en vare:

  • Kontakt vores kundeservice på contact@lxlampe.dk
  • Angiv dit navn, ordrenummer (fundet i bekræftelses-e-mailen) og årsagen til returneringen.

Vi vil derefter give dig returadressen og instruktioner.

Er der forsendelsesomkostninger?

Gratis fragt for alle ordrer i Danmark.

Hvad koster en returnering?

Returfragt er på din regning. Prisen afhænger af den valgte transportør. Tjek transportørens hjemmeside for nærmere oplysninger.

Hvordan kan jeg annullere eller ændre en ordre?

For at annullere eller ændre en ordre, kontakt os hurtigst muligt på contact@lxlampe.dk.

Bemærk, at efter 24 timer kan din ordre være afsendt og ikke længere ændres.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?

Dette kan ske. Hvis du ikke har modtaget din bekræftelsesmail, bedes du kontakte os på contact@lxlampe.dk med dit fulde navn og e-mailadresse. Vi hjælper dig hurtigst muligt.

Kontakt

Butiksnavn: LXLAMPE

Virksomhedsnavn: DESART ECOM LIMITED

Registreringsnummer: 15909452

Adresse: 2 Frederick St, London, WC1X 0ND, Storbritannien

Telefon: +447426473518

E-mail: contact@lxlampe.dk

Kundeservice åbningstider: Mandag til fredag: 8:00 - 17:00 (GMT+1)

Vi bestræber os på at besvare din e-mail inden for 1-2 dage.